به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان مهرستان، در آستانه هفته بهزیستی، محمد ذاکر دهانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهرستان به همراه کمالی کارشناس مسکن این اداره، از واحدهای مسکونی مددجویان که برای قابل افتتاح در هفته بهزیستی آماده بهره برداری خواهند بود، بازدید کرد.
در این بازدید، روند اجرای پروژههای مسکن، میزان پیشرفت فیزیکی و آمادگی واحدها برای بهرهبرداری مورد بررسی قرار گرفت. رئیس اداره بهزیستی مهرستان با تأکید بر اهمیت تأمین مسکن مناسب برای جامعه هدف، اظهار داشت: فراهم کردن سرپناهی امن و مناسب برای مددجویان از اولویتهای مهم سازمان بهزیستی است و تلاش میشود با همکاری دستگاههای مرتبط، زمینه بهرهمندی هرچه بیشتر خانوادههای تحت پوشش از این خدمات فراهم شود.
گفتنی است، همزمان با هفته بهزیستی، تعدادی از واحدهای مسکونی مددجویان شهرستان مهرستان به بهرهبرداری و افتتاح خواهد رسید.
روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان مهرستان












نظر شما